فروش باقلا سفید بسته بندی

باقلا سفید از حبوبات مفیدی است که بیشتر در شمال کشور کشت می شود و در اکثر غذاهای ایرانی از این گیاه پرخاصیت استفاده می شود.خانم های خانه دار می توانند باقلای مورد نیاز خود را به صورت فله ای یا بسته بندی شده خریداری کنند،بیشتر خانم ها تمایل به خرید باقلای پاک شده دارند، چون استفاده از آن راحت تر است.

فروشگاه ها و مراکز زیادی اقدام به فروش باقلا سفید بسته بندی شده می کنند.قیمت باقلا خشک بسته بندی شده از نوع فله ای آن به مراتب بالاتر است با این وجود افراد شاغل یا کسانی که وقت زیادی برای پختن غذا ندارند از این محصول استقبال می کنند.

فروش باقلا سفید بسته بندی

فواید مصرف باقلا بر سلامت

فواید مصرف باقلا بر سلامت

فواید مصرف باقلا بر سلامت بسیار است.باقلا دارای مقدار زیادی پروتئین و فیبر و ویتامین های آ،ب،ث و املاح معدنی مثل فسفر و آهن است.مصرف باقلا برای کسانی که کم خونی دارند مفید است،البته کسانی که به باقلا حساسیت دارند نباید آن را مصرف کنند، چون باعث کاهش گلبول های سفید آنها می شود.

باقلا به دلیل داشتن فولات برای زنان باردار مفید بوده و از نقص های عصبی جنین جلوگیری می کند.فیبر موجود در آن برای رفع یبوست بارداری موثر است و به خاطر کلسیم بالایی که دارد، به تشکیل استخوان های جنین کمک می کند.باقلا در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز نقش دارد چون دارای عنصر مس است که عملکرد گلبول های سفید خون را بهتر می کند.

باقلا به دلیل داشتن منیزیم فشار خون را پایین می آورد و از مبتلا شدن به بیماری های قلبی جلوگیری می کند.کلسیم موجود در آن به بهتر شدن وضعیت بیمارانی که پوکی استخوان دارند کمک می کند. باقلا به پایین آمدن قند خون کمک می کند چون فیبر زیادی دارد.بیماران مبتلا به پارکینسون با مصرف باقلا می توانند علایم بیماری را کمتر کنند.باقلا برای پوست هم فایده های زیادی دارد چون ویتامین ث دارد که کمک می کند دچار پیری زودرس نشویم.

توزیع باقلا سفید بسته بندی

توزیع باقلا سفید بسته بندی

اگر شما سوپر مارکت دارید یا در کار فروش حبوبات فعالیت می کنید، می توانید از مراکز توزیع باقلا سفید بسته بندی شده،این محصول پر طرفدار را خریداری نمایید.همچنین می توانید این محصول را از طریق سایت های اینترنتی یا شبکه های اجتماعی شرکت های توزیع کننده سفارش دهید تا از کیفیت و تازه بودن آن اطمینان حاصل کنید.

قیمت باقلا سفید بسته بندی شده به عواملی مانند نوع بسته بندی، برند و کیفیت آن بستگی دارد.امروزه فروش اینترنتی باعث حذف واسطه ها در خرید و فروش شده است و شما در صورت خرید اینترنتی باقلا خشک، به خاطر ارتباط مستقیم و بدون واسطه با فروشنده اصلی،خرید خود را با قیمت مناسب تری انجام می دهید و با حاشیه سود مناسب به فروش می رسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما