قیمت استثنائی لپه باقلا خشک در فروشگاه های معتبر

لپه باقلای خشک، همان خشک شده لپه باقالی سبز می باشد که شرایط نگهداری آن بهتر است و می‌توان آن را داخل کابینت نگهداری کرد. این نوع باقلا دارای طبع سرد و خشک می‌باشد و در بسیاری از غذاهای ایرانی از جمله باقالی پلو، باقالی قاتوق و دمپختک استفاده می شود. قیمت لپه باقلا خشک نسبت به باقلای تازه فرق چندانی ندارد و گاهاً ارزان‌تر است.

در این مجموعه، لپه باقلا را به صورت کاملا ارگانیک با دستگاه های تمام اتوماتیک بدون دخالت دست خشک می نمایند و در حین خشک شدن، تمامی خواص آن حفظ می‌شود.

قیمت استثنائی لپه باقلا خشک در فروشگاه های معتبر

آشنایی با مراحل صادرات باقلا

آشنایی با مراحل صادرات باقلا باقلا هم به صورت خشک و هم به صورت تازه مورد مصرف قرار می‌گیرد و ارزش غذایی آن شبیه لوبیا و نخود است. این محصول مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه باقلا خشک، حمل و نقل بسیار آسانی دارد و صادرات آن به سهولت به کشورهای همسایه انجام می گردد.

این ماده غذایی بی نظیر به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد، مورد توجه همگان قرار گرفته است و این مسئله باعث شده تا این محصول در کشورهای همسایه نیز طرفداران ویژه‌ای داشته باشد و صادرات به کشورهایی مثل: عراق، ترکیه، روسیه، افغانستان، گرجستان و غیره انجام شود.

قدرت غذایی باقلا خشک به نسبت، بیشتر از باقلای تازه است و ویتامین های آ و ب به وفور در این ماده غذایی یافت می شود. آهن و روی از دیگر مواد معدنی موجود در این محصول است.

همان طور که می دانید، صادرات مراحل خاص خود را دارد که باید طی شود. این مراحل برای صادرات باقلا نیز وجود دارد و تجار پس از طی کردن مراحل خاص قانونی، می توانند این محصول را به کشورهای دیگر صادر نمایند. همچنین تجار باید از قبل، بازار فروش این محصول را فراهم کرده باشند تا هنگامی که محصول را صادر کردند با مشکل مواجه نشوند. باقلا تازه را معمولا باپوست صادر می کنند تا طول عمر بیشتری داشته باشد.

یکی از کشورهایی که در صادرات برای ایران سود آوری خوبی دارد، عراق است که به دلیل تحریم ها، بیشتر موادغذایی خود را از طریق واردات تامین میکند.

فروش عمده لپه باقلا خشک با قیمت ویژه

فروش عمده لپه باقلا خشک با قیمت ویژه قیمت ویژه و استثنایی باقلا خشک در این فروشگاه، باعث شده تا خریداران زیادی را به خود جلب کند. علاوه بر این، کیفیت و تازگی محصول در تمام مراحل خشک کردن حفظ می‌شود و تمامی خواص بی‌نظیر باقلا تازه در باقلا خشک نیز وجود دارد و شما می توانید با اطمینان از خواص آن اقدام به خرید نمایید.

اگر به دنبال یک خرید با اطمینان و با کیفیت هستید، باید بدانید که در این فروشگاه تمامی استاندارد های بهداشتی برای تولید رعایت می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما