قیمت عمده باقلا خشک کشاورزی

قیمت عمده باقلا خشک ارزان ترین قیمت باقلا خشک عمده جهت فروش در میادین میوه و تره بار به صورت نرخ پایین و فله ای،همچنین عرضه به خریداران عمده، توسط شرکت های تولید کننده و سایت های فروش ارائه می شود.باقلا از حبوبات پرمصرف در ایران است. از آن جهت طبخ انواع غذا استفاده می شود. در ایران علاوه بر اینکه انواع باقلا داخلی در بازار عرضه شود، انواع باقلا وارداتی نیز در بازار وجود دارد.باقلای وارداتی در ایران اغلب برای کشور سوریه است.که قیمتی متفاوت نسبت به باقلا های ایرانی دارد.البته قیمت باقلا سبز و خشک نیز نسبت به هم نوسان قیمتی دارند.

قیمت عمده باقلا خشک کشاورزی

نحوه تشخیص بهترین باقلا خشک

نحوه تشخیص بهترین باقلا خشک

خواص باقلا سبز میتوان اشاره به این کرد که این گیاه منبع بینظیر تیامین هست که برای حفظ عملکرد طبیعی سیستم عصبی ضروری هست ویتامین A موجود در آن برای سلامت پوست، تقویت بینایی و رشد استخوان ضروری هست مقدار چندان پتاسیم در باقلا به بدن کمک می‌کند تا فشار خون را در حد طبیعی حفظ کند و عملکرد قلب را تنظیم کند. فسفر موجود در این گیاه برای شکل گیری استخوان و دندان مهم هست و به بدن در بهرهگیری از ویتامین کمک میکند.باقلا منبع غنی فیبر استاز خواص باقلا پخته میتوان به فیبر موجود در باقلا اشاره کرد که به سیستم گوارشی کمک می‌کند تا غذا سریع تر هضم شود.

لوبیا گیاهی یک ساله از تیره «واران پروانه» است که ارتفاع آن به 80 سانتی متر می رسد و دارای برگ های تخم مرغی شکل و گل های سفید درشت با لکه های سیاه با بنفش است. میوه آن که همان لوبیا است در یک غلاف کرک دار به طول حدود 12 سانتی متر قرار دارد. اگر دانه لوبیا رنگ داشته باشد، کیفیت خوبی ندارد. اوایل بهار به بازار می آید و بهترین نوع آن لوبیا ریز کاشان است. غلاف لوبیا سبز تند و نوع جوان آن ترد و بدون لک است. لوبیای ریز و جوان برای لوبیا برنج مناسب است. اگر لوبیا کمی بزرگ است بهتر است آن را برش دهید.حتما عبارت باقلای دانه دار را شنیده اید. رنگ باقلا باید سبز خوش رنگ باشد و محل دانه ها در داخل غلاف، فضای خالی کمی داشته باشد یا به اصطلاح دانه دار باشد. پوست باقلا بهتر است سبز رنگ باشد. البته بعضی انواع باقلا پوست رنگ پریده و سفید مانندی دارد. به خاطر داشته باشید که باقلا هرچه سبز تر باشد بهتر است. دانه های سفت و زرد رنگ باقلا، اصلا برای فریزر کردن مناسب نیست چرا که بعد از یخ زدایی عطر و طعم خاصی ندارد.

عمده فروشی باقلا خشک باکیفیت

عمده فروشی باقلا خشک باکیفیت

باید خاطر نشان کرد شرایط آب و هوایی نقش بسزایی در رشد و نمو باقلا دارد.زیرا گیاه باقلا نسبت به خشکی هوا حساس است. بنابراین باید این محصول در پاییز یا بهار، کشت شود.همچنین به دلیل داشتن برگ های فراوان، به آب بسیاری احتیاج دارد تا پژمرده نشود.مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما